Velikokrat je Zagotavljanje kakovosti samoumevno
Mislim da je danes zagotavljanje kakovosti že kar samoumevno, saj že vsi pričakujejo kakovost, tudi za izdelke, ki morda niti niso dali dosti za njih, a hkrati pa tudi, pričakujejo popolno kakovost ravno zaradi visoke cene. Tako je lahko stranka oziroma uporabnik lahko kar hitro zadovoljna ali nezadovoljna.
Še posebej se to lahko pozna na industrijah, ki so morda bolj usmerjana k digitalizaciji in večji del izdelkov upravljajo pravzaprav računalniki, oziroma stroji. Tukaj je zagotavljanje kakovosti še kako pomembno, saj je po navadi takšno maso izdelkov ali kakršne koli druge proizvodnje težko nadzirati. A vseeno je pomembno, da podjetje zna tudi nadzirati to kakovosti in upravljati z večjo količino podatkov, vedet kaj kaj pomeni in tako tudi z analizo podatkov nadzirati in kakovost zagotoviti že v samem začetku, saj je potrebno že v samem štartu izboljšati optimizacijo poslovnih procesov in prilagoditi celotno organizacijo podjetja. Saj je zagotavljanje kakovosti eden od ključnih kvalitet uspešnega podjetja.
Ne glede na to ali gre za podjetja ki se ukvarjajo samo z samo preprodajo ali za kar celotno industrijo.
Zagotavljanje kakovosti je pri vsakem podjetju ključnega pomena. Tako zagotavljanje kakovosti lahko pomeni tudi, da podjetje, ali pa na primer industrija, dosega visoke standarde in prav tako zagotavlja, da so izdelki tudi skladni z zahtevami, ki bi preprečile težave, ki lahko vplivajo na sam ugled in status podjetja, saj je na koncu le pomembno zadovoljstvo samih strank. Tako se tebi kot stranki zdi, da je zagotavljanje kakovosti nekaj samoumevnega in nekaj avtomatskega, ampak kljub temu, je to lahko zelo zahtevno in pa predvsem premišljeno delo.
Tako so ključni elementi:
- raznorazni standardizirani postopki z uporabo preverjenih metod dela;
- sprotno preverjanje in testiranje z rednimi kontrolami; -spremljanju in zbiranju povratnih informacij in odpravljanju težav;
- nenehnimi izboljšavami in optimizacijo procesov.
A vendar ne smemo mešati med nadzorom kakovosti, saj se ta nanaša samo na končne izdelke in odkrivanje napak in ne toliko na preprečevanje napak.